قصر اوژنی

میخندی اوژنی؟ اوژنی میخندی؟

اسیب های جامعه برای دخترا و پسرا

1401/4/9 10:06
نویسنده : هلیچینو
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینا حرف های خودمه و تجربه های خودم من خودم یه دختر دبیرستانیم و میخوام.اول از پسرا شروع کنم  مامانای عزیز فکر نکنید بچه هاتون چون پسرن بلایی سرشون نمیاد و اسیبی  نمیبینن. ولی پسرا هم به اندازه دخترا اسیب پذیزن. الان حتما میگین چه اسیبی؟

این اسیب  ها حتی برا بچهای کلاس اولی هم هست. 

1. ازار جنسی و بدنی 🙂 

2.گرایش به همجنس خودشون. 

3. ببخشید ولی خود ار. ضایی😔که خیلی هم زیاد شده

4.یاد گرفتن انواع فح. ش های ناموسی و غیر ناموسی. 

5.دوست شدن با جنس مخالف. 

.اینا چندتا مورد بود. و کلا حواستون جمع کنید سوالی بود ازم بپرسید جواب میدم💗🙃متاسفانه اینا موارد همه جا هست حتی در مدارس دولتی و نمونه هم من دیدم🤐

و حالا دخترا.

دخترا خیلی حساسن این دخترای پاک و معصومی که دارین تربیت میکنید پیش شما کوچیکترین حرکت نامناسبی نمیزنن ولی جلوی دوستاشون و تو مدرسه خیلی بده. 😔🙃ما دختر تو مدرسمون داشتیم که با همنجس خودش رحم نمیکرده🙂شما دختراتونو محدود میکنید که با پسرا دوست نشن ولی خبر ندارید در مدارس چه خبره البته اینم بگم همه مدارس انقدر وضعشون بد نیس🙂ولی موقع ثبت نام مطمئن شید🙂 من دختر دیدم که میرفت داخل دستشویی ارایش میکرد و بعد از مدرسه میرفت سرقرار یا میرفت با دوستاش بیرون ولی به مادرش میگف دیر میام کلاس دارم👀متاسفانه الان جوری شده که حتی دخترا از پسرا بیشتر فحش بلدن. مورد بوده که دوستشو با حرف ها نامناسب صدا میزده ولی به قول خودش شوخی میکرده🙂😂 

و درمورد ازار بدنی و جسمی که برای پسرا و دخترا مشترکه 🤐

اره خلاصه مواظب دختر و پسرا تون باشید 

و باهاشون رفیق باشید نه اینکه تا یه موضوع ازش فهمیدید دعوا کنید و گوشیشو بگیرید و محدودش کنید 🙂مثل یه دوست. مشاور و به عنوان یک مادر یا یک پدر کمکش و راهنمایشش کنید و متوجهش کنید کارش درست نیست🤫🤨

پسندها (5)

نظرات (10)


9 تیر 01 13:09
کاملاااا موافققققق ام T_T

9 تیر 01 13:10
من مثلا اجازه حتی یک برق ناخن م ندارم بعد دوستم که عین من حتی بدتر نمازخون و اینا هست رفته ناخن مصنوعی گرفته منم محدودمT_T
هلیچینو
پاسخ
ای وای عزیزم فدا سرت🙂 هر وقت مامان شدی تو به بچت گیر نده 🙃🙏
setiseti
10 تیر 01 1:32
راستش امسال من رفتم دبیرستان و دیدم تو مدارس چی میگذره و خودم قربانی شدم خداروشکر تا دو یا سه ماه شده بود فهمیدیم و جلوگیری کردیم 
هلیچینو
پاسخ
خداروشکر 
عزیزم کلاس چند هستی
setiseti
10 تیر 01 1:33
تا حالا قربانی این اتفاقات شدی ؟
هلیچینو
پاسخ
من کلا دختر &zwnj شیطونی بودم از بیشتر این مسائل خبر داشتم ولی  همجنسگرا  نبودم فحشم نمیدادم
سعی میکردم از ادمای اینجوری دوری کنم
setiseti
10 تیر 01 1:34
راستش الان دیگه همه از این فحش های ناجور بلدن و در مورد خیلی از چیز های جنسی و اینا خبر دارن ولی باید حواسشون باشه زیاد بروزش ندن چون قشنگ نیست دیگه 
هلیچینو
پاسخ
اره واقعا الان اینکار نه جالبه نه خفنه نه شاخه نشانه بی فرهنگیه 🙃
اره همه از  چیز های جنسی خبر دارن البته به نظر من این بد نیست که مقداری خبر داشته باشی تا قربانی این اتفاق نشی🙂🙏

10 تیر 01 17:43
جامعه رو به بی فرهنگی و مشکلاتی که میدونی میره
هلیچینو
پاسخ
ارع متاسفانه
..
10 تیر 01 20:08
اومایگاش 
این چه پستی دیگه؟؟؟
هلیچینو
پاسخ
اینو گذاشتم بعضیا چشم و گوششون  باز شه
...
10 تیر 01 20:09
درضمن یک مورد دیگه هم هست تروخدا دربارش مطلب بزار بعضی ها آگاه باشن
یکسری افراد فکر میکنن مشکل از پسراست یا اون طفلی ها بی احساسن درحالیکه دخترا خیلی خشک و مغرورن بعصی هاشون در جواب عاشقتمِ پسر درحالیکه از نظرم عیب و ایرادی نداره دخترا هم یه بار از مغروریت و غرورشون بگذرن و به پسرا بگن عاشقتم و گرم برخورد کنن
بیشترین ابراز احساسات از طرف مرد و پسر هست همیشه
هلیچینو
پاسخ
باشه میزارم گل
اره دخترا هم مغرورن بعضیاشون البته🙏🙃
اره پسرا میتونن از دخترا هم احساساتی تر باشن
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
10 تیر 01 20:21
اومایگاش 
این چه پستی دیگه؟؟؟
هلیچینو
پاسخ
اینو گذاشتم بعضیا چشم و گوششون  باز شه

11 تیر 01 0:03
«قبل خوندن این کامنت مد نظر داشته باشین من عقاید خودمو گفتم!! نه با عقاید شما مخالفت کردم نه گفتم حرف من درسته...فقط در مورد متن بالا نظرمو گفتم»


خب این پستی که گذاشتی از طرفی درسته و از طرفی اشتباه کامل!!
اولا اینکه بله کاملا در کل مدارس حداقل چند نفر هست که حداقل یکی از مواردی که گفتی رو داشته باشه!! و متاسفانه آمار شدیداً رو به افزایشه
و والدین باید رفتار درستی با بچه ها داشته باشن
این درسته
اما مورد غلط اینه که همیشه مشکل از خانواده نیست، شما ممکنه با انتشار این متن باعث بشی که خیلی از والدین نسبت به فرزند خودشون بدبین بشن یا حداقل اعتماد به خودشون رو از دست بدن...برای مثال ممکنه یه مادر یا پدر فکر کنه دختر یا پسرش خیلی عذر میخوام همجنس گرا باشه و پدر و مادر هم نسبت به دوستی با جنس مخالف واکنش شدیدی نشون نده یا هر مورد دیگه

در خیلی موارد این مورد بیشتر تقصیر خود بچه هاست تا والدین؛ برای مثال اسرا زیر همین پست گفته اجازه برق ناخن نداده درحالی که دوستش که نماز خون تر و... ایناست برق ناخن مصنوعی داره....طرز فکر شما کاملا غلطه!! ببینید اولا اینکه بچه ها بخاطر چیز های کوچک «مثل همین برق ناخن» خودشون رو محدود بدونن غلطه و اگه والدین با این درخواست ها مخالفت کنن و بچه ها پافشاری کنن ممکنه والدین حساس تر بشن و بیشتر بچه هارو محدود کنن...اما این واژه محدود هم واقعا غلط هست؛ ما تو کتاب های درسی هم داشتیم که انسان در زندگی حق هایی داره مثل حق زندگی؛ پس نه محدودیت نه چیز دیگه ای هم نمیتونه حق زندگی رو از انسان بگیره پس بهتره هر فردی فکرش رو کمی باز تر کنه تا از افکار محدودیت و اینا دور بشه و اینطور نیست که با موارد خیلی کوچیکی نشه به زندگی ادامه داد


مورد دیگه ای که از نظر من تو پست شما غلطه همجنس گراییه... منظور من این نیست که همین همجنس گرایی وجود نداره اتفاقا من دارم میگم همجنس گرایی اصلا یه مشکل نیست!! یه نوع طبیعت مخصوص بعضی افراده؛ دلیل نمیشه اونایی که به همجنس خودشون گرایش دارن آدم نباشن و حق زندگی نداشته باشن. و اینطور هم نیست که همجنس گرایی عیب باشه بلکه یه چیز عادیه!! اتفاقا میگن نباید با جنس مخالف دوستی داشته باشید «اون نوعی که مسلما همه میدونن منظورمه» ولی کی همجنس گرایی رو ممنوع کرده؟ کدوم قانون گفته جرمه؟ به عقاید همه احترام میذارم اما از نظر من همجنس گرایی نه عیبه، نه گناهه، نه جرمه نه هیچ چیز دیگه«توجه کنید من از همجنس گرایی حمایت نمیکنم!! فقط دارم میگم اینم یه نوع زندگیه(امیدوارم به همجنس گرایی متهم نشم!!چون فقط عقاید خودمو گفتم)»

همینطور دوستی با جنس مخالف هم از نظر من جرم نیست و مشکلی نداره
اینم بگم که چه خوب میشه والدین و افراد این جامعه درک کنن که هیچ کدوم از مواردی که شما گفتی نه بده نه هرچی اما این که افزایش پیدا کنه و عوارض جانبی هرکدوم فاجعه هستش؛ چه خوبه به هم دیگه احترام بزاریم و اگه کسی یکی از عادت های زشتی که شما دوست عزیز گفتین رو داشت خیلی دوستانه راهنماییش کنیم و بگیم ایراد هایی هم داره اما اگه گوش نکرد هم خب خودش در آینده متوجه میشه🙂✨
هلیچینو
پاسخ
بله حرف شما هم درسته 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قصر اوژنی می باشد